Pazar, Kasım 12, 2017

Telaşlı Hallerim!

acelecilik
Kızgınlığım

                İzmir otogara girmeye beş dakika kadar zamanımız kaldı, ben hazırlanmaya başladım hazırlanacak ne varsa sanki, telaşlıydım, sigaramı hazırladım arabadan iner inmez yakmak için. Bulurum ben her zaman yapacak bir iş. Hiç bulamazsam boktan püsürükten şeyler düşünüp sinirlerimi gererim ne bileyim kontak kapattırırım beynime…  Gerçi kontak kapattırdığım olmadı şimdiye kadar ama çok yaklaştığımı hissettim bazen.
                Perona yaklaştı araba, ben de ayaklandım herkesten önce inip sigaramı yakmak için. Hiç düşünmeden yaptım bu işi, acelesi neydi? Diye. Acelem yoktu gerçekte, her on dakikada bir araba kalkıyor garajdan, on dakika gecikme olsaydı bile bizi hiç etkilemeyecek ama gelin bir de bana sorun durumu. Arabadan iner inmez binmeliydim kalkan arabaya hatta hareket etmişse bile durdururdum hemen yakınlarımda ise ve telaşla binerdik arabaya delikanlının yetişmesini bekledikten sonra.
Hep koşuşturmaca hep koşuşturmaca hayatım, bir rahat zaman bulup da hiçbir şeye acele etmeden yolculuk yapmak istemişimdir her arabaya bindiğimde ama hiç de öyle bir yolculuğumu hatırlamıyorum bugüne kadar.
                Bu durum yalnızca bana özgü mü yoksa başkalarının da böyle bir derdi var mı acaba? Kimseye de sormayı akıl edemedim bugüne kadar o nedenle bilmiyorum tabii ki. Olur ya! insanın acil bir işi olur ve zamanı kısıtlıdır mutlaka ve mutlaka yetişmesi gereklidir o yere, hak veririm acele etmesine ve telaşına ancak benimkisi öyle mi ya! Her zaman her zaman zamanım kısıtlı sanki.
                Bir gün kendimi salıveresim geliyor başı boş hayvanlar gibi doyasıya otlayayım zamanı düşünmeden. Belki bir gün demekten başka aklıma gelen bir şey yok.
                Araba durdu, dediğimi yaptım arabadan ilk inen benim; muavin bile benden sonra indi. Hemen yaktım elimde hazır olan sigaramı, çakmak da diğer elimde hazırdı, hazırlamıştım. Birkaç fırt çektim ama sigarayı yarıladım, gözümün biri kalkacak Manisa arabalarının olduğu yere bakıyor diğeri de inecek olan ihtiyar delikanlıya.
                İçimden kızgınlık geçiyor neden çabuk inmiyor diye ama kendimi teselli ediyorum cevaplayarak sorumu “inecek, sabredersen inecek, yaşlı adam ne bekliyorsun, herkes de yeni iniyor işte. Cevaplar ardı ardına sıralanıyor zihnimde ama bana faydası olmuyor kızgınlığım devam ediyor hala.
62/
Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.