Pazartesi, Kasım 20, 2017

Alevlenme Olabilir

"Kızgınlık"

Aklımdaki Arayışlar ve Çareler

                Arabaya bindik, hareket edecek birkaç dakika içinde. Yine bom boş arabanın içi. Yolda çoğalır giderken.  Doktorun birinin dediği dolandı dilime “alevlenme olabilir arada, dikkatli olun!”  ne demek istemişti acaba tam olarak neden anlamadım? Tahmin ediyorum geçmişi de düşünüp hatırlamaya çalışarak.
                İhtiyar delikanlıya bakıyorum bazen her bakışımda farklı bir olumsuz yargılama takılıyor aklıma, kendimi sakinleştirmeye çalışarak düşüncelerimde kalmalarını sağlamaya çalışıyorum, ağzımdan dışarıya çıkmamalı bu tür saçmalıklar. Onu suçuymuş gibi her şey ona yüklenmenin ne bana ne de ona faydası olmayıp tam tersine her ikimize de zararı olacağını bilmeme rağmen düşünce olarak; düşünülmesi bile yeterince sarsıyorken bir de söylediğimi düşünmem terlerin boşalmasına neden oluyordu.
                Arazileri satıp kendim de katkıda bulunarak Manisa’dan iyi kötü paramızın yetebileceği bir ev alıp hastaneye yakın bir yerde en azından il içinde istediğimiz saatte gelebileceğimiz bir yerde olmasını hayal ediyorum uzun bir süredir ancak hiç dillendirmedim bu düşüncemi.

70/
Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

2 yorum:

  1. Alevlenme kelimesinin manası nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SolukGolge,
      Rahatsızlığından dolayı atak geçirmesi, rahatsızlığının belli sürelerde artışı, halüsinasyonun artışı, gibi anlamlar taşıyor. kısaca rahatsızlığının bilinmeyen zaman ve sürelerde artması. çünkü aynı zamanda da parkinson ilaçlarının psikozu tetiklediği bilinir bir durum.

      Sil

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.