Cumartesi, Mart 03, 2018

Hep Bildiğini Okursun!

"Didim-Altınkum"
Hep Bildiğini Okursun!

                Tavla oynadık ama eskisi gibi neşeli değildi. Neredeyse ağzını bıçak açmadı hiç. Ben mecburdum artık konuşmaya.  “baba ben bir kadınla konuştum sana haftada birkaç gün yardımcı olması için. Sen ne dersin bu duruma?..
             “Ne kadını? Ne yapacakmış kadın madın?”
                “Ben çok tedirginim durumdan, kötü bir şeyler yaşamamak için eve birkaç gün gelip yemek, temizlik yapacak. Gerekli durumlarda seni hastaneye götürecek. “

                “ben ne dersem boş nasılsa sen hep bildiğini okursun! Ne istersen yap ben iyiyim, hasta değilim."

                Anlaşılan durumda pek sıcak bakmıyordu duruma. Galiba asıl sorun başlıyordu daha işin başında. Hatta ne olduğu bile belli değildi daha. Anlaşıp anlaşamayacağımız belli değildi. Ne kadar para isterler, bizim şartlara uyabilirler mi?.. bir sürü soru oluşmaya başladı kafamın içinde. Mesele para oldukça karşılayabilecek durumdayım ama başka durumlar olursa anlaşmamız zorlaşabilirdi.
Benim istediğim aslında evde kalınması ama kendi evi olan ve çorlu çocuklu bir kadının ev, kocasının bu durumu karşılayabilecekleri pek mümkün görünmüyordu sanki. Kadının ilk ve ortaokul çağlarında çocukları varmış bahsettiğine göre. Ancak onların hazırlıklarını yaptıktan sonra gelebilirdi gelse de. Veya kocası o işlerle ilgilenip iş bölümü yaparlardı.
Babamın durumunu da görsünler diye beraber gitmeyi düşündüm kararlaştırdığımız yere. Saat on civarındaydı çamaşırları sermem, hemen arkasından çıktık arabaya binerek. Arabayı kararlaştırdığımız yerde park ettikten sonra oturacak bir masa aradım ve kenarda bir masa buldum.
Hava gayet güzeldi. Biraz rahatlamaya çalışıyordum. Kimse fark etmesin diye derin nefes alışverişlerimi daha dikkatli yapıyordum, etrafa bakınıyordum bir taraftan da gelen giden var mı diye. Beş dakika kadar oturunca karşımızda bulunan girişten bir bay ve bayan geliyordu içeriye doğru. Bizi tahmin etmişlerdi sanıyorum doğru bize doğru yürümeye başladılar. Etrafa bakındığımda da oturan birkaç genç insanlar vardı. Normal olarak bizim olduğumuzu tahmin etmeleri zor değildi.

130/

Devam edecek... Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.