Pazartesi, Nisan 09, 2018

Uyarı! Dokunmayın Yanarsınız!

"Emeklinin Karısı"
Dikkat, Emeklidir!

Şöyle, bir çay demlesem mi,
Gecenin üçünde?
Canım çekti de!
“Uyuyamazsın”
Diyecek
Herkes de,
Bilmiyorlar ki
Zaten uyuyamadığımı.
İşim yok zamanla;
Ne zaman, neyi canım isterse,
O zaman yaparım,
Önceleri zordu,
Hep sorardım kendime;
“ne olacak?” diye.
Ne olacağı yokmuş işte,
Her şey kafadaymış,
Kafayı değiştirdim ben de!
Şimdi gidiyorum mutfağa,
Çay demlemeye;
İçeceğim afiyetle,
Siz, uykunuzda cebelleşirken zebanilerle.

Emeklidir,

Ne yapsa yeridir işte;
Dokunmayın emeklinin keyfine(!)
Yeri gelir
Kaynana olur
Çöker karısının tepesine;
Karısı da alınca tavayı eline,
Tabanları yağlamıştır çoktaaan,
Girmiştir inine.
Yeri gelir
Düşer, ellilik çocuklarının peşine;
Kalkışır işlerini öğretmeye,
Biraz gücense de “he, he!” deyince;
Sinsice yol arar,
Kendini kabullendirmeye.
Hiç sormayın sakın,
“niye?”
Diye;
Siz de alırsınız nasibinizi,
Güle, güle.
Karışmayın işte,
Hah şöyle, J
Kıymetinizi bilip,
Oturun;
Oturduğunuz yerde.
Haaa!
Adam yerine koyun
Bir de!
Gücenmesin size. J
Oooo!
Hiç bakmayın öyle!
Ben böyle değilim,
Halim, selim kendi halimdeyim. J
Yutamadınız değil mi? J
Duyuyorum bazılarının dediğini;
“hadi canım sen de,
Bize ne?”
Hadi yutun, yutun afiyetle.
Sıra gelecek hepinize.
Fazla heveslenmeyin emme,
Azıcık da olsa iş bulun tepenizdekine,
Aksi halde;
Yularlar sizi,
Gezdirir dere, tepe.
Çok mu çok, ihtiyacı var meşguliyete.

160/

Devam edecek... Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.