Cumartesi, Ocak 13, 2018

Hava Ayaz mı Ayaz

Depresyon

Hava
ayaz mı ayaz
dışarıda,

eksikler var mutfakta
çok var pazara da
liste yaptım
ihtiyaçlara;
en acili cıgara,
çay da
hiç sormayın
var makarna
düşünüyorum da
hiç dayanamadım
yokluklarına;
en acili
çay ve cıgara.
Size kolay,
çık al demek,
bence kolay değil gitmek,
daha kolay
bahaneler üretmek
amaç gitmemek
dert
gidememek.
Aklım eriyor,
Ucunda var
yiyememek,
içememek;
çok zor geliyor gitmek,

bu bir savaş
bütün mesele
içimdekini yenmek.
Depresyon
bu demek;

kolay değil
yenmek.
Gayret
gayret
ha gayret!
İçteki düşmanı hallet,
etsin nedamet,
senin olsun
tüm ganimet.
Kendine el salla,
bolca teşekkür et.
Sensin sana çare,
halini anlamaz kimse,
sadece gülerler yüzüne,
sinsidir
ağızlardan çıkan her hece
bırak eziyeti kendine,
düşünme
kim ne dedi,
niye dedi diye.
Bak sen kendi işine,
sal kendini,
takma bir şeyi de.
Gideceksin
her yere de
çıkacaksın
güzel günlere.
El salla kendine,
güven
kalbine.
Kendine.
Boş ver
giden gitsin,
sen kal kendinle.
Bak şimdi,
şiir bitince
ben de gideceğim markete,
ayaza aldırmayacağım.
Ne varsa ihtiyacım
hepsini alacağım,
yok diye kıvranmayacağım,
izmarit
yakmayacağım.
Bakmakla görmek gibi
her baktığın görülmüyor,
her düşündüğün de
yapılamıyor,
hayat aksıyor;
için seni kasıyor.
Ben ve ben savaşıyor.

Devam edecek... Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.