Salı, Temmuz 02, 2019

İhtiyar Delikanlı Kayıp

İhtiyar Delikanlı Kayıp

                Belki hastaneye gitmiştir diye düşünerek hastaneye gittim, aradım, soruşturdum ama yoktu, hastaneye gitmemiş. Daha önceleri birlikte gezip dolaştığımız ve oturup vakit geçirdiğimiz yerleri dolaştım tek tek ve yoktu hiçbir yerde de. Öğleyi geçti zaman ama ayaklarımın altı yanıyordu bu arada.  Çaresizdim, aramaya devam etmekten başka bir şey gelmiyordu aklıma.

                Eve geldim bir umutla ama yoktu evde de. Tekrar bir tur daha attım hastaneden başlayarak. Yok, yok. Nereye giderdi bu haliyle bu hasta ve yaşlı adam. Çaresiz ikindi vakti yine bir umutla eve geldim ancak değişen bir durum yoktu. Canım burnumun ucunda ve kafamın içinde binbir kuşkuyla yarım yada bir saat, tam bilemiyorum, polisi aradım kayıp durumunu bildirdim ve rahatsızlığından söz ettim polise.
                Akşam karanlığı bastırmak üzereydi, hava da soğumaya başlamıştı iyice. Yarım saati geçmedi polis telefon etti. Bulunduğunu söyledi ve yerini de tarif ettiler. Hemen geliyorum diyerek koşturmaca söz konusu yere vardım.
                Sanayinin iç kesimlerinde, daha önce hiç gitmediğimiz bir yerdeki çay ocağının önündeki masalardan birisine oturmuş sabahın erken saatlerinde. Sahibi öyle tarif ediyordu. Ve birkaç çayın haricinde hiçbir şey de yiyip içmemiş o saate kadar.
                Gördüğümde, titriyordu, suratı simsiyah olmuş stresten veya sinirlilikten. Belliydi her haliyle rahatsızlandığı ve hayal dünyasında olduğu. Beni tanımadı yanına varıp seslendiğimde. Yerinden kalmak istemiyordu ve dokunmaya kalkan kim olursa engel oluyor, kendisine kimseyi dokundurtmuyordu.
                Biraz ses tonumu yükselterek seslendim, hayalden kurtulur umudumla ama fazla bir şey fak etmedi durumunda. Sertçe kolundan tutarak kaldırmak istedim, işyeri sahibi kapatıp evine gitmeyi bekliyordu sabırsızlıkla. Nihayet polislerden birisi “beraber karakola gidelim, orada birer çay ikram edelim biz size, belki kendisine gelir biraz ısınınca” dediğinde kabul etmekten başka da bir çare yoktu ancak kaldırıp polis arabasına bindirebilecek miydik?
               
198/
Devam edecek... Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.