Pazartesi, Ağustos 27, 2018

Ev Kiralandı

evimiz

Evi tuttuk

                Ev sorunu çok önemliydi, evi nihayet tuttuk ama içine yerleşmek de bir o kadar sıkıntılıydı bizim için. Olsun, hiç eşya olmasa bile artık başımızı sokabileceğimiz bir ev vardı. Nasılsa yaz ayları içindeydik ve havalar oldukça sıcaktı.
                Çalışmam nedeniyle zamanım oldukça kısıtlıydı bu nedenle en ince ayrıntıya kadar düşünüp planlamam gerekliydi. Öncelik olarak pencereleri kapatmak gerekliydi ve perde konusunda kısa bir araştırma yaptıktan sonra ucuz sayılabilecek bir maliyete perdeleri hallettim. İş yerinden akşam eve gelirken bir adet plastik sandalye getirdim üzerine çıkıp perdeleri takabilmek için.
                Daha sonra ikinci el ev eşyası satanları araştırdım ve oldukça boldu. Üniversitenin olması önemli bir avantaj sağlıyor anlaşılan bu sektöre. Uygun fiyatlar sayılabilecek durumda yatak işini hallettim. İki adet çift ve bir adet çocuk odası için aldım. Çocuk yatağının ahşap karyolası da vardı.
                İhtiyar delikanlıyı getirebilirdim artık. Çift kişilik yataklar için karyola da temin ettiğimde tamam sayılırlardı. Nevresim, çarşaf ve yorgan konusu öncelikliydi hala. Genellikle ihtiyaçları mesaiden sonra temin ediyordum.

                Kendim ilk gecemi evde geçirdim. Kendimi biraz daha güvende hissetmeye başladım. İlk gece nevresimsiz, çarşafsız ve yastıksız geçirmek hiç önemli değildi. İlk fırsatta temin ettim onları da. Yorgan için pek acelemiz yoktu.
                Mutfak için eşya, kap kacak gerekliydi. Bir liste yaptım ve fırsat buldukça ve her gittiğim yerde denk geldikçe alıp arabanın bagajına bırakıyordum. Akşam eve geldiğimde dünya kadar eşya, kap kacak almış olduğumu görünce şaşırdım. Sanki başkası alıp koymuştu arabanın bagajına.
                Şimdi sıra hafta sonunda evi Didim’den taşımaktı. Taşınacak çok fazla bir şey var sayılmaz. Yalnızca giyeceklerimiz vardı. Bir de ufak tefek mutfak eşyası vardı. İşim kolaydı. Birkaç saatte toparlayıp arabaya yerleştirirdim de evin temizliği vardı. Temizlik için zamanın yok gibi görünüyordu. Kabaca temizleyip ev sahibiyle bu konuda konuşmayı düşündüm. İki kadı tutup temizletebilirlerdi benim adıma ve ücretlerini ben öderdim. En mantıklısı buydu sanki. Hem de ev sahibiyle daha iyi ayrılmış olurduk.

195/
Devam edecek... Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

2 yorum:

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.